Styrelsemöten behöver inte vara tråkiga

Helgens roligaste: Resan dit, Klemets avgassystem inklusive ljuddämpare som ramlade av och han själv var säker på att det var ett aprilskämt. Som jag skrattade! Eller som när vi fantiserade över hur en utvikningskalender med styrelsen skulle se ut. Eller som när jag skällde ut de fulla after skiarna som levde om för mycket.

Helgens mysigaste: pyjamaspartyt hos fina Anna-Maria, tjejsnack och madrasser över hela vardagrumsgolvet. (Efter det beslutade vi att kommande möten blir inte på hotell.) Och lördagskvällen, hela styrelsen klädde på sig och gick på picknick! Gjorde upp eld, drack kaffe och berättade spökhistorier för varandra medan mörkret föll.

Helgens nakenchock: Eftersom mr. Haba Haba inte var på mötet passade Isak på att flasha boobsen, men nakenchocken blir ändå killarnas kalenderförslag! Hahaha

Helgens styrelsemöte: Upplevde jag mycket mer kreativt än det förra. Jag  hade mer energi till att sätta mig in i saker än sist. Mötet blev också mer inspirerande när Anna-Maria introduserade en ny teknik över kreativt tänkande. Som vi skrattade under vår förbundsmötes bild, där vi fick göra en drömbild över hur responsen från olika medieer skulle se ut efter förbundsmötet! Jag ler fortfarande!

Det är kul när man känner att det händer mycket positivt i organisationen och att styrelsen har energi. Det var med stolthet vi gick igenom verksamhetsberättelsen för 2010 och insåg vad mycket vi fick gjort! Är du medlem får du den snart i din brevlåda 🙂

Nu längtar jag till förbundsmötet, efter helgens planering känner jag att det kommer bli ett superbra möte. Jag ser redan framemot workshops’en!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Styrelsemöten behöver inte vara tråkiga

  1. Lars Miguel skriver:

    Mr Haba Haba? Hehe, det är surt att missa styrelsemötena, det här mötet verkar ha varit riktigt bra!

Kommentera

